211 4097741

Θεσσαλονίκης 17 - Πετράλωνα

danzarin.art@gmail.com

  • Facebook - White Circle
  • YouTube - White Circle
  • Google+ - White Circle
  • Instagram - White Circle

©2016 by Danzarin. Proudly created with Wix.com

Νίκος Χατζηπαπάς

ΑΚΙΝΗΤΟΣ ΗΘΟΠΟΙΟΣ BECKETT PROJECT

“ Από το τίποτα δεν βγαίνει τίποτα και τίποτα δεν είναι πιο πραγματικό από το τίποτα”     Αλμπέρ Καμύ

 

Διάρκεια σεμιναρίου  : 15 Οκτωβρίου 2019 -  16 Ιουνίου 2020

Κάθε Τρίτη 15:00 - 18:00

Διδασκαλία : Νίκος Χατζηπαπάς,  Σκηνοθέτης- Ηθοποιός

Περιορισμένος αριθμός συμμετεχόντων. Επιλογή με βιογραφικό και ατομική συνέντευξη.

 

 

ΚΟΣΤΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

 

50 Ευρώ το μήνα.
Προπληρωμένη συμμετοχή : 40  Ευρώ τον μήνα

Εγγραφή μέλους: 10 Ευρώ εφάπαξ

Πληροφορίες:

Αποστολή βιογραφικών: nikoschatzipapas@gmail.com

Επικοινωνία: 6989430054

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Το ACTING AND DIRECTING STUDIO και ο Νίκος Χατζηπαπάς στο πλαίσιο των δράσεων για την περίοδο 2019 διοργανώνει  εργαστήριο για ηθοποιούς, σκηνοθέτες, σπουδαστές θεάτρου, ή κάποιους που θέλουν να σπουδάσουν θέατρο, χορευτές και ανήσυχους ερασιτέχνες, με θέμα το σώμα στο έργο του Σάμουελ Μπέκετ. Οι συμμετέχοντες θα εργαστούν πάνω σε κείμενα του Σάμουελ Μπέκετ, ατομικά ή συλλογικά, ώς ηθοποιοί ή και σκηνοθέτες, στα οποία  κυριαρχεί η ακινησία, η δυσκολία κίνησης, η  αδυναμία κίνησης. Τα αποτελέσματα του εργαστηρίου θα παρουσιαστούν στο τέλος  της θεατρικής περιόδου με την μορφή ενός “Φεστιβάλ Μπέκετ”.

Θα δοθεί δίπλωμα συμμετοχής.

 

“Στο έργο του Μπέκετ το σώμα όχι μόνο δίνεται τμηματικά στον θεατή αλλά και  διαβρωμένο από σκιές, καλυμμένο και εσώκλειστο, εκμηδενισμένο ή εξαφανισμένο. Το σώμα είναι στην πιο τυπική του έκδοση στερημένο από την ικανότητα της κίνησης. Ο Μπέκετ δεν παίρνει ποτέ την ιδιότητα της κίνησης σαν δεδομένη. Η ιδιότητα αυτή εκτίθεται ή εξερευνά τα χαρακτηριστικά μόνο σε σχέση με την δυσκολία ή αδυναμία της κίνησης. Τα σώματα στους χαρακτήρες του Μπέκετ υπάρχουν πάντοτε σε μία κατάσταση στέρησης ή αρνητικότητας ανίκανα να είναι ορατά ή να κινηθούν ή να δουν. Κι όμως είναι ακριβώς αυτή η έλλειψη που δίνει στο σώμα την ύπαρξη του, την δραματική του δύναμη και την πραγματικότητα του σαν υλικό δουλειάς για την σκηνή. Το απόλυτα υγιές σώμα με την συμβατική ομορφιά της συμβατικής σκηνής δεν υπάρχει στην πραγματικότητα . Όπως στη ζωή έτσι και στο θέατρο του Μπέκετ το σώμα υπάρχει περισσότερο έντονα όταν αρχίζει να υποφέρει”.  (Απόσπασμα από το κείμενο του Pierre Chabert “ Το Σώμα στο Θέατρο του Μπέκετ”)